با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ فانی: یک سوم فضاهای آموزشی کشور غیر استاندارد است
زیارت عاشورا

وزیر آموزش و پرورش با اعلام اینکه یک سوم فضاهای آموزشی کشور غیر استاندارد است، گفت: با یک حرکت جهادی و مشارکت خیرین باید با یک کار جهادی این تعداد مدرسه را استاندارد سازی کنیم.

به نقل از ایرنا:علی اصغر فانی چهارشنبه شب در ششمین جلسه شورای اداری استان هرمزگان در بندرعباس با بیان اظهارات فوق، افزود: در همین راستا مذاکراتی نیز با مسؤولان داشته ایم و قولهایی داده اند که در صورت نهایی شدن اعلام می شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بودجه این وزارتخانه در طول دو سال خدمت دولت تدبیر و امید نسبت به سال 91 دست کم 50 درصد افزایش یافته است، اضافه کرد:
بودجه وزارت آمورش و پرورش از 120هزار میلیارد ریال در سال 91 به بیش از 247هزار میلیارد ریال در دومین سال فعالیت دولت تدبیر و امید رسیده است.
وزیر آموزش و پروش، بودجه این وزارتخانه را در سال جاری 250 هزار میلیارد ریال عنوان کرد و خاطرنشان ساخت: با توجه به حجم کار از جمله پرداخت حقوق به حدود یک میلیون معلم و کارمند و همچنین مدیریت 13میلیون دانش آموز، دست کم 50 هزار میلیارد ریال کسری بودجه داریم.
فانی یادآورشد: روزی که دولت یازدهم آموزش و پرورش را تحویل گرفت، سهم آموزش و پرورش از بودجه دولت 9 و یک دهم درصد بود که با گذشت دو سال این رقم با دو یک دهم درصد افزایش به یازده و دو دهم درصد رسیده که این نشان از توجه و اهمیتی است که دولت تدبیر و امید برای این وزارتخانه قائل است.
وی با اشاره به در نزدیکی سال تحصیلی 95-94 ابراز داشت: 130 میلیون جلد کتاب درسی برای دانش آموزان چاپ کرده ایم و برای اینکه کتابها بموقع به دست دانش آموزان برسد از هم اکنون کار چاپ کتابهای مورد نیاز مهر 95 آغاز شده است.
وزیر آموزش و پرورش از سند تحول آموزش و پرورش که اوایل مردادماه امسال رونمایی شد، به عنوان نقشه راه و سند تحول زیربنایی برنامه ششم نام برد که برای آن شش زیر نظام پیش بینی شده است.
فانی این زیرنظام ها را شامل فضا و تجهیزات، زیر نظام نیروی انسانی و مدیریت، منابع مالی و بودجه، پژوهش در آموزش و پرورش و برنامه های درسی عنوان و تأکید کرد: اگر این شش زیر نظام خوب طراحی و اجرا شود، آموزش و پرورش متعادلی خواهیم داشت.
وی در ادامه به فعالیت های این وزارتخانه در زمینه ساخت و ساز فضاهای آموزشی اشاره کرد و گفت: در طول سه دهه گذشته تاکنون 490 هزار کلاس درس احداث شده که 25 درصد آنان را خیرین ساخته اند که در دنیا نوعی رکورد به حساب می آید.
فانی همچنین با بیان اینکه رتبه بندی معلمان از اول مهر امسال اجرایی می شود، ابراز داشت: پنج هزار نیروی استخدامی جدید پس از گذراندن دوره یکساله آموزش روش های تدریس در دانشگاه فرهنگیان کار خود را از مهر ماه سال 95 در سطح استانهای کشور آغاز می کنند.
وی در ادامه از آموزش و پرورش به عنوان بزرگ ترین دستگاه اجرایی نام برد و گفت: بر اساس مطالعات جهانی و استناد کشورهای توسعه یافته اگر دنبال توسعه پایدار هستیم، باید به آموزش و پرورش توجه و عنایت خاصی داشته باشیم و بدانیم و مطمئن باشیم که هرچه هزینه شود، نوعی سرمایه گذاری است.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، استاندار و همچنین مدیر کل آموزش و پرورش و مدیر کل نوسازی مدارس از دیگر سخنرانان ششمین جلسه شورای اداری این استان بودند که با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 29 مرداد 1394برچسب:, | 20:54 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |